FAQ

Kako kupujem na heraldi.hr?

Trebam li imati korisnički račun da bih mogao/la kupovati na heraldi.hr?

Ne, jedino što trebate imati je Vaša aktivna email adresa. Preporuka je da se registrirate i stvorite korisnički račun kako biste imali mogućnost dodavati artikle u svoju košaricu želja ali Vi svakako možete naručivati artikle kao gost i izraditi korisnički račun kada Vama to bude odgovaralo.

Zaboravio/la sam lozinku za korisnički račun. Što učiniti?

Jednostavno slijedite upute nakon što kliknete na „zaboravljena lozinka“ na mjestu gdje inače unosite svoju email adresu prilikom prijave.

Kako kupujem na heraldi.hr?

Jednostavno je. Evo kako:

  1. Odaberite kategoriju ili dizajnera u meniu ili jedostavno u pretraživač unesite pojam koji Vas zanima
  2. Odaberite željeni artikl i kliknite „dodaj u košaricu“. U košaricu možete dodavati više artikala. Uvijek možete ukloniti artikl iz košarice klikom na x pored artikla koji je u košarici.
  3. Prijavite se na svoj korisnički račun ako već niste ili jednostavno pristupite „plaćanju“ kao gost
  4. Unesite svoju adresu, način plaćanja i detalje oko isporuke Vaše narudžbe. To je to - mi ćemo nakon toga pripremiti Vašu narudžbu za slanje i obavijestiti kurirsku službu. Vi ćete biti redovito informirani o stanju pošiljke.

Gdje mogu pronaći veličine odjeće i standarde veličina?

Kliknite na „vodič za veličine“ i pronađite za sebe veličinu. Uvidjet ćete da naši dobavljači primjenjuju različite standarde a mi smo kroz tablicu veličina te standarde prilagodili na način da ih lakše prepoznate.

Da li mogu svoju narudžbu poništiti ili je mijenjati?

Naravno. Potrebno je da u odjelu „narudžbe i povrati“ odaberete svoju narudžbu i poništite je. Ukoliko ste kupovali kao „gost“ bez da ste kreirali svoj korisnički račun molimo pošaljite nam email na dostava@heraldi.hr

Nije moguće dodavati artikle na već zatvorene narudžbe no vrlo je jednostavno započeti novu narudžbu i slijediti standardne procese.

Dostupnost artikla & autentičnost

Da li ćete imati moju veličinu opet?

Možete biti sigurni da ćemo učinit sve da tako bude! Molimo Vas da nam pošaljete email sa podacima o artiklu i veličini koju želite na heraldi@heraldi.hr

Da li mogu rezervirati artikl i obaviti kupnju kasnije?

Mi se trudimo ponuditi fer priliku za kupnju svima naših najtraženijih artikala no ponuda u fashion businessu je uvijek limitirana stoga nismo u mogućnosti ponuditi rezervaciju artikla.

Jesu li Heraldi artikli autentični?

100%. Naša ponuda sadržava isključivo vrhunske modne brandove koji uživaju reputaciju zbog svoje kvalitete i omjera koju kupac dobije za uloženo. Mi garantiramo da su naši artikl autentični.

Kako će moja pošiljka biti pakirana?

Vaša pošiljka će biti pažljivo pakirana u zaštitne kutije kako bismo osigurali da do Vas stigne u odličnom stanju.

Isporuka, porezi i carina

Kolika je cijena dostave?

Cijena dostave za Republiku Hrvatsku je gratis. Kod potvrđivanja narudžbe će biti jasno iskazana cijena za ostale zemlje te sve opcije koje su u ponudi.

Da li nudite isporuku „u jedan dan“?

Heraldi nudi opciju isporuke u jedan dan za područje Grada Zagreba za narudžbe pristigle u razdoblju ponedjeljak do petka od 9 do 16 sati. Isporuka će biti provedena unutar 2 sata od potvrede narudžbe. Cijena takve isporuke je 50Kn i ovisna je o raposloživosti. Potrebno je poslati email u roku 5 minuta od narudžbe na dostava@heraldi.hr sa podacima o broju narudžbe i adresi isporuke.

Kada će pošiljka biti dostavljena i kako mogu pratiti status dostave?

Jednom kad je Vaša narudžba potvrđena mi ćemo artikle isporučiti unutar 48 sati. Isporuka traje od 2 do 7 dana ovisno o lokaciji i odabranoj vrsti dostave.

Podaci o isporuci i pretpostavljeno vrijeme isporuke će Vam biti dostupno. Vi također možete pratiti pošiljku kroz „moje narudžbe“.

Da li moram plaćati dodatno poreze i carine?

Cijene na heraldi.hr su sa uračunatim PDV-om te su te cijene konačne cijene za sve kupce iz Republike Hrvatske i Europske Unije. Za isporuke u Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru i ostale zemlje koje nisu članice EU primjena carina i poreza ovisit će o propisanoj visini poreza i carine svake zemlje.

Povrati robe & refundiranje uplata

What is Heraldi's returns policy?

Mi nudimo puni iznos povrata (izuzev troška transporta za artikle u povratu) na svaki artikl koji se unutar 14 dana od raskida Ugovora o kupnji vrati u Heraldi.

Da biste kreirali „povrat“ idite na „moje narudžbe i povrati“ i odaberite koji artikl želite vratiti. Ne vršimo povrate dodatno plaćenih carina i poreza za isporuke van EU.

Preporuka je da unutar 7 dana od primitka pokrenete povrat kako bi roba stigla na vrijeme u Heraldi. Mi ne možemo prihvatiti povrat za artikli koji su nošeni ili oštećeni. Molimo da ne skidate privjesnicu sa artikla ukoliko želite povrat sredstava.

Kako pokrećem proces povrata robe?

Da biste pokrenuli proces povrata potrebno je da u odjeljku „moje narudžbe i povrati“ pokrenete proces za artikl koji vraćate. U paketu koji smo poslali imate dokumentaciju za povrat koju predajte kuriru-dostavljaču.

Kako treba pakirati artikle za povrat?

Slijedite sljedeće korake za povrat:

  1. Neželjeni artikl stavite u istu kutiju u kojoj ste dobili artikl i ostavite je otvorenu do dolaska dostavljača
  2. Nalijepite „naljepnicu za povrat“ na kutiju i potpišite „raskid ugovora“ .
  3. Molim da nikako ne klijepite ništa na originalnu kutiju od artikla ukoliko je artikl stigao u takvoj kutiji (obično cipele stižu u vlastitoj kutiji)

Kada ću dobiti povrat novaca?

Povrat novca će biti proveden ukoliko je povrat opravdan (artikl je nenošen i neoštećen a na njemu je pričvršćena neoštećena privjesnica Heraldi). Očekivano vrijeme procesiranja povrata je 10 dana.

Ukoliko ste koristili našeg kurira-dostavljača za povrat proces povrata možete pratiti na Vašem profilu na heraldi.hr