Tramarossa
Povijest obitelji Chemello vezana je uz traperice. U Italiji, u Vicenzi, 1967. god.
Ovo poduzeće je rođeno s Urbanom Chemellom, ocem sadašnjih vlasnika: Roberta, Paola, Pierluigija i Marialuise. Bile su to godine u kojima je tržište tražilo nove modele, a mladi su sami kupovali klasične odjevne predmete kako bi ih iznova izmislili, sve više udaljavajući imidž i izradu ovog odjevnog predmeta od radnog odijela koje je odlikovalo proizvodnju i ekspanziju traperica od ranih 1930-ih. i umjesto toga ga asimilirati modnom tržištu. Čak i s ove strane Atlantika bilo je onih koji su, poput Urbana Chemella, uočili ovu novu potrebu i, poput pravog pionira, krenuli u ponovno otkrivanje sebe.
S njim se rodila ideja o “Tramarossa proizvodu”.
Prešao je put od krojača do proizvodnje hlača za treće strane, posebno za važne tvrtke na tom području, zatim među prvima koji je proizvodio traperice vlastitom linijom i plasirao ih na područje koje će nedugo nakon toga postati srce Okrug trapera Veneto.
Tijekom posljednja dva desetljeća, s postupnim prijenosom štafete na drugu generaciju tvrtke, obitelj Chemello pokrenula je marku Tramarossa, koja, vjerna svom podrijetlu, izražava istinsku izvrsnost talijanskog proizvoda, a istovremeno pojačava njegove karakteristike kroz ikonične simboli.
Nedavno rebranding povjerava upravo crvenoj niti zadatak predstavljanja, komuniciranja snažne osobnosti odjevnih predmeta: postavljenih na strateškim točkama kako bi se naglasili detalji i odlomci koji potvrđuju njegovu jedinstvenost.
"Trama rossa" je ono što karakterizira rubne traperice. Od početka se, naime, projekt rodio da se s tom tkaninom prave samo traperice. Za prave poznavatelje i ljubitelje trapera. U osnovi, ovo je "romantična" priča, fascinantna, ali je ubrzo osjetio potrebu za podrškom industrijske, projektirane i pouzdane organizacije kako bi osigurao maksimalnu kvalitetu i uslugu: prijelaz od ideje krojenog proizvoda do luksuznog proizvoda. Što se tiče krojenja, ostaje jamstvo odabranih i izvrsnih proizvoda.
Luksuzni segment omogućuje dopiranje do presjeka javnosti, čak i kao dobne skupine. Kupci koji cijene kvalitetu, koji vole nositi određene traperice koje predstavljaju njihovu jedinstvenu osobnost.
Stalno poboljšanje.
Najfinije traperice na svijetu.
Povratak suštini proizvoda, njegovom oplemenjivanju. Prije 15 godina, uvid: od Premium jeansa do Luxury jeansa. Idući dalje. Ideja "selvedge" traperica upravo, nije dovoljno. Vizija moderne, organizirane industrije koja koristi najbolje talijanske, japanske i europske tkanine. Precizan rez gdje su industrijalizacija i tehnologija, ako ništa drugo, plus savršenstva. Sve faze proizvodnje se prate i verificiraju kako bi se napravile NAJBOLJE TRAPERICE NA SVIJETU.
Iako je industrijski proces taj koji omogućuje upravljanje složenom logistikom, prije svega je strast ta koja omogućuje osmišljavanje i proizvodnju odjevnih predmeta s kojima se tvrtka prvo identificira, u skladnoj napetosti, da uvijek želi postići nešto više.