Herno

heraldi-herno-3
heraldi-herno-2

Uz Herno, ove sezone niti kiša niti snijeg ne mogu vam ništa.

U talijanskom brendu Herno, ove jeseni naglasak je na vodootpornim modelima kao i na modelima punjenim perjem, pojačanim ramenima i detaljima izrađenim od vune. Prevladavaju minimalističke linije, čija je izrada spoj obrtničkog umijeća i novih tehnologija. Uzorci nisu printani, već tkani – od riblje kosti pa sve do mikro-kockastog uzorka dajući vizualne efekte neodoljivim komadima nove kolekcije čineći ih neosporivo muževnim. Kolekcija za jesen zimu 2017. nudi neosporivi luksuz namijenjen stilski emancipiranim muškarcima koji cijene  kvalitetu vrhunske izvedbe.

 

Herno

Brand Herno osnovali su Giuseppe Marenzi i njegova supruga Alessandra Diana 1948. godine na obalama jezera Maggiore. Po završetku Drugog svjetskog rata, Giuseppe nalazi posao u tvrtci koja se bavi proizvodnjom kabanica, te nedugo zatim započinje i vlastiti posao nadahnut izrazito vlažnom i kišovitom klimom koja okružuje jezero Maggiore. Brand Herno nastaje spletom odličnih okolnosti, intuicije i inventivnosti – njihova priča započinje vodom. Od svojih početaka, kada su proizvodili kabanice i balonere po narudžbi, pa sve do danas, kada iz njihove tvornice izlaze linije vrhunskih jakni, prsluka, balonera i kaputa, brand Herno ostaje čvrsto pozicioniran na globalnom tržištu kao sinonim talijanskog luksuza.

www.herno.it