Uvjeti dostave
Naručene proizvode dostavljamo u roku od 3 – 5 radnih dana, ovisno o adresi dostave.
Dostava se vrši od vrata do vrata, točnije do adrese primatelja putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
Cijene dostave GLS:
Hrvatska | Europska unija |
---|---|
besplatno | 10€ |
Cijene dostave DHL:
Hrvatska | Europska unija | Svijet |
---|---|---|
10€ (75kn) | 20€ | 20€ |
NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Popis otoka možete pronaći OVDJE.
Pošiljke za otoke, biti će dostavljene u roku od 5 - 7 radnih dana, ovisno o adresi dostave.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Dostava GLS-om
Informacije o paketu putem e-maila ili sms-a
O dostavi paketa GLS vas obavještava putem e-maila ili sms-a, te vam pruža mogućnost odabira između nekoliko opcija vezanih za dostavu:
- Dobivate informacije o pošiljci čak i prije nego što započne prijevoz
- Obaviješteni ste unaprijed o očekivanom vremenskom okviru dostave
- Ne morate se registrirati da bi se prijavili
- Na izbor imate nekoliko opcija dostave
- Opcije dostave su Vam dostupne putem linka iz sms-a ili email-a
Obavijesti o dostavi
Obavijest broj 1 – roba spremna za otpremu - Kada je roba spremna za otpremu, ako znate da taj dan neće nikoga biti na adresi dostave da preuzme paket, moći ćete već tada zatražiti neki drugi dan dostave. Poveznica dobivena email-om odvest će vas direktno na GLS Delivery Manager gdje možete izabrati sljedeće:
- Dostavu na istu adresu ali neki drugi dan
- Dostavu na neku drugu adresu
- Ostavljanje paketa na unaprijed dogovorenom mjestu bez potpisa
- Osobno preuzimanje u GLS područnom skladištu
- Odbijanje preuzimanja
Obavijest broj 2 – kada je roba na putu - Kada dostavljač skenira paket za dostavu, može se saznati trosatni vremenski okvir očekivane dostave. Tada će vam biti poslana druga email ili sms poruka u kojem će biti navedeno očekivano vrijeme dostave.
Obavijest broj 3 – vodi Vas na izbornik mogućih opcija dostave – Ukoliko prvi pokušaj dostave robe nije uspješan, dobiti ćete poruku putem email-a ili sms-a koji će ponovo sadržavati poveznicu na GLS Delivery Manager gdje ćete zadati upute vezane za drugi pokušaj dostave.
Priložene datoteke:
Praćenje narudžbe
Status narudžbe možete pratiti na način da kliknete na link dostavne službe GLS-a https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke kako bi provjerili trenutni status Vaše narudžbe. Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored narudžbe se pojavljuje link s kodom za praćenje koji Vas vodi na stranicu dostavne službe gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke i planirano vrijeme isporuke kao i potrebne informacije za kontakt dostavljača.
Na dan dostave, dostavna služba će Vam poslati SMS ili EMAIL poruku koji ste ostavili u narudžbi, kojom će Vas obavijestiti da će isporuka biti na taj dan te poslati broj pošiljke za navedenu isporuku.
Ukoliko želite saznati vrijeme dostave ili dogovoriti odgovarajući termin, molimo kontaktirajte dostavnu službu GLS-a na broj telefona +385 1 204 2672 i pozovite se na broj pošiljke iz SMS ili EMAIL poruke.
Komentare, pohvale ili pritužbe vezano za dostavu možete poslati na e-mail: dostava@heraldi.hr