Windsor

windsor_f-fw18_03
windsor_f-fw18_02
windsor_f-fw18_01

windsor. kolekcija
jesen/zima 2018.

Tokyo kao inspiracija nove windsor. kolekcije, grad superlativa i krajnosti, suvremenog i tradicionalnog predstavlja tradiciju, kulturni i suvremeni utjecaj koji se reflektira na modu.

Interakcija koncepata i kontrasta vidljiva je unutar kolekcije, koja je inspirirana užurbanom metropolom i sjedinjena je u jedinstvenom, skladnom utječe na novu izgledu. Korištenje autentičnih i originalnih materijala simbolizira vrhunsku kvalitetu i vizionarski duh. Vizija prema budućnosti i očuvanje vrijednih običaja karakterizira filozofiju windsora. Jesenska kolorit kolekcija seže od zelene, boje pudera, rumene nijanse do prirodnih zemljanih tonova dok je windsor. zimsku kolekciju predstavio u tri različite palete boja, crvene u nijansama gejša japanski crvene, boje javorovog lista, boje riže i nijansi kamena. Jednostavna i čista japanska silueta dominira pletenim teksturama.

windsor.

windsor. je 1960. godine. osnovao Günter Klasing koji je ujedno i predstavio na tržištu novu robnu marku prepoznatljivu po skupocjenim tkaninama iz Engleske. Jakne, hlače i kaputi prepoznatljiva su i glavna odrednica asortimana robne marke, dok je upotreba laganih tkanina i fina izrada stvorila filozofiju branda i novitet na tržištu. 1977.godine lansirana je prva Windsor. ženska kolekcija koja se ubrzo nakon razvila u zaseban modni brand uz najviše standarde kvalitete i prepoznatljiv elegantan dizajn.

www.windsor.de