Herno

herno_m_ss18-01
herno_m_ss18-02
herno_m_ss18-03

Herno kolekcija
proljeće/ljeto 2018.

Talijanski brend Herno ovog proljeća stavlja naglasak na dva nova modela jakni izrađenih od najlona s mélange efektom te modela izrađenih od prirodnog platna. Kolekciju krase minimalistički krojevi prozračnih laganih tekstura izrađenih od vrhunski materijala koji održavaju toplinu tijela konstantnom. Jakne ovog renomiranog talijanskog branda predstavljene su u tri proljetne boje i to u žutoj, zelenoj te nebesko plavoj nijansi. Kolekcija se također ponosi klasičnim modelima jakni i kabanica ukrašenih mikro uzorkom koje će svaki muškarac rado nositi u proljetnim kišnim danima.

 

Herno

Brand Herno osnovali su Giuseppe Marenzi i njegova supruga Alessandra Diana 1948. godine na obalama jezera Maggiore. Po završetku Drugog svjetskog rata, Giuseppe nalazi posao u tvrtci koja se bavi proizvodnjom kabanica, te nedugo zatim započinje i vlastiti posao nadahnut izrazito vlažnom i kišovitom klimom koja okružuje jezero Maggiore. Brand Herno nastaje spletom odličnih okolnosti, intuicije i inventivnosti – njihova priča započinje vodom. Od svojih početaka, kada su proizvodili kabanice i balonere po narudžbi, pa sve do danas, kada iz njihove tvornice izlaze linije vrhunskih jakni, prsluka, balonera i kaputa, brand Herno ostaje čvrsto pozicioniran na globalnom tržištu kao sinonim talijanskog luksuza.

www.herno.it