Herno

herno_m-fw18_01
herno_m-fw18_02
herno_m-fw18_03
herno_m-fw18_04

Herno kolekcija
jesen/zima 2018.

Herno kolekcija slavi zanatsku virtuoznost kroz profinjen šarm kvalitete.

Dimenzija kolekcije proizlazi iz suvremenog pristupa krojačkom umijeću, koji je vidljiv kroz nove volumene, nove stilske kodove i prirodnu paletu boja. Muška garderoba mora odgovoriti na različite stilske izazove – od poslovnog odijevanja do odijevanja za slobodno vrijeme. Kolekcija je osmišljena u različitim varijantama, od sportskih do predimenzioniranih modela, voluminoznih jakni, modela casual sportskog sakoa, kaputa do balonera, dok su parke i bomber-jakne u različitim duljinama. Paleta boja drži se prirodnih tonova – od crne i sive, preko šumski zelene i sivosmeđe, pa sve do duboke modre i bordo.

 

Herno

Brand Herno osnovali su Giuseppe Marenzi i njegova supruga Alessandra Diana 1948. godine na obalama jezera Maggiore. Po završetku Drugog svjetskog rata, Giuseppe nalazi posao u tvrtci koja se bavi proizvodnjom kabanica, te nedugo zatim započinje i vlastiti posao nadahnut izrazito vlažnom i kišovitom klimom koja okružuje jezero Maggiore. Brand Herno nastaje spletom odličnih okolnosti, intuicije i inventivnosti – njihova priča započinje vodom. Od svojih početaka, kada su proizvodili kabanice i balonere po narudžbi, pa sve do danas, kada iz njihove tvornice izlaze linije vrhunskih jakni, prsluka, balonera i kaputa, brand Herno ostaje čvrsto pozicioniran na globalnom tržištu kao sinonim talijanskog luksuza.

www.herno.it