Herno

herno_f_ss18-01
herno_f_ss18-02
herno_f_ss18-03

Herno kolekcija
proljeće/ljeto 2018.

Nova Herno kolekcija za sezonu proljeće 2018. naglašena je klasičnim i bezvremenskim modelima jakni i kaputa s Herno In tech punjenjem idealnim za prve proljetne hladne temperature. Funkcionalni i eklektični modeli izrađeni su od pamuka s poliuretanskim filmom, dok paleta boja seže od snažne crvene, plave, crne te žute nijanse. I u ovoj  sezoni brand je ostao vjeran svjetlucavom metalik i mat najlon materijalu dok upotrebom detalja poput okruglog ovratnika, podesive kapuljače te novim dizajnom top modela jakni s ¾ rukavima savršeno zaokružuje proljetnu Herno priču.

 


Herno

Brand Herno osnovali su Giuseppe Marenzi i njegova supruga Alessandra Diana 1948. godine na obalama jezera Maggiore. Po završetku Drugog svjetskog rata, Giuseppe nalazi posao u tvrtci koja se bavi proizvodnjom kabanica, te nedugo zatim započinje i vlastiti posao nadahnut izrazito vlažnom i kišovitom klimom koja okružuje jezero Maggiore. Brand Herno nastaje spletom odličnih okolnosti, intuicije i inventivnosti – njihova priča započinje vodom. Od svojih početaka, kada su proizvodili kabanice i balonere po narudžbi, pa sve do danas, kada iz njihove tvornice izlaze linije vrhunskih jakni, prsluka, balonera i kaputa, brand Herno ostaje čvrsto pozicioniran na globalnom tržištu kao sinonim talijanskog luksuza.

www.herno.it